søndag 26. juli 2009

Sommardessert

Denne paien er så god så har bestemt meg for at alle fortjenar å ha tilgong til oppskrifta :) To tommlar opp av alle som har vore på JuliTreFest dei siste to åra.

Banansmuldrepai m/sjokolade

Smuldredeig:
125 g kaldt smør/melange
1 dl sukker
2 dl kveitemjøl
1,5 dl havregryn
75 - 100 g kokesjokolade

Fyll:
4 bananer
2 ss smør/melange
2 ss brunt sukker

Sett omnen på 200 grader. Bland kjapt smør, sukker og kveitemjøl, bland havregryn i tilslutt. Fordel halvparten i bunnen av en paiform, forsteik i 10 min.
Skrell bananen, del i to og halver på langs. Steik raskt i steikepanne med smør og brunt sukker (karamellisere). Legg bananene i formen. Hakk sjokoladen og bland med resten av smuldredeigen som fordeles over banane. Steik i 10-15 min eller til lokket er gyldent (framleis 200 grader på omnen). Server varm med vaniljeis til.

Denne paien er grei å gjere ferdig fram til siste rest av smuldredeigen er fordelt over bananene og så ta den med i selskap og steike ferdig og servere varm der. Ein sikker vinnar tørr eg nesten påstå :)

Terningkast: 6

4 kommentarer:

Mooncat sa...

mmmmmm, der gikk jeg glipp av noe mao. Og finvær til og med....

Irene sa...

Den hørtes usannsynlig god ut. Håper du har en strålende ferie!!!

Anna-Maylén sa...

Gurimalla, den høres god ut. Kanskje jeg skal teste den ut glutenfri og overraske Endre litt imorgen på en helt vanlig tirsdag? :)

Anonym sa...

Hei Lene, takk for kakeinspirasjon over middagen på Olvasgaard på onsdag! Nå skal jeg lage banansmuldrepaien istedet for min franske pærepai til GP-festen i kveld. Gleder meg til å smake :-)
God helg!
Karina