mandag 10. august 2009

Inne-strikke-sko

Til jul ifjor var det marknad på jobb, der var det annonsert salg av inne-strikke-sko. Dette lurte ein kollega på korleis såg ut, noko eg og gjorde. Ein annan kollega meinte at ho var i besetjing av eit par og kom med eit par tøflar (som eg ville kalla det) på jobb og eg fekk låne. Fant oppskrifta ved hjelp av nokon kjekke damer på Hobbyboden, og bestilte (på Atelje Margaretha, under strikkin/hekling og sokker/tøfler).

Oppskrifta visa seg å vera av størrelsen 39, noko som stemte etter å ha strikka det fyrste paret. Litt lite kanskje for ein vaksen kar, min kollega altså. Så eg satt meg ned i forrige veke (inspirert av vedkommandes bursdag) og teikna nytt mønster til auka antall maskar. Eg blei veldig nøgd med resultatet, er jo mitt fyrste mønster/justering av oppskrift. Dette eksemplaret av "inne-strikke-skoen" blei heller i størrelsen 44-45, og kanskje litt for stor, men pytt pytt :) Inne-strikke-skoa blei overlevert på bursdagsfesten på laurdag og hamna på føttene med ein gong.

No ser eg fram til at mottakaren skal fullføra sin del av dealen, han uttalte nemleg at dersom han fekk inne-strikke-sko så skulle han springe som ein gaselle gjennom gongane på jobb. Han har 2 veke ferie til å trena gasellespranga på og vi andre har 2 veke på å lada batteria til alle kamera.

1 kommentar:

Tove sa...

Og guuuuuud, så jeg gleder meg til den gasellingen!!!! *fnis*